جدیدترین مصاحبه ی کیم کیو جونگ


3dost

سه دوست که عاشقه همن

جدیدترین مصاحبه ی کیم کیو جونگ

 

جدیدترین مصاحبه کیو

کیم کیو جونگ اخیرا با آلبوم جدید خود ، تحت عنوان" دیروز" به دنیای موسیقی بازگشت ، همراه با رقصی که ضرب و ریتم متوسطی داشت و توسط آهنگساز معروف " هانگ سنگ وون" که او همچنین آهنگ معروف گروه دابل اس 501 " من مرد تو هستم " را نیز سروده و آهنگسازی کرده بود. چون تمام اعضای گروه دابل اس501 (پارک جونگ مین،کیم هیونگ جون،هیو یونگ سنگ و کیم هیون جونگ) آلبوم های خود به ترتیب قبل از او را منتشر کرده بودند ، کیم کیو جونگ آخرین عضوی بود که کارهای سولوی خود را آغاز کرد.


 

.........

بدو ادامه شو بخون که اگه نخونی نصف عمرت بر فناس.....


در میان اعضا، به عنوان آخرین عضوی که آلبوم خود را منتشر میکند ، او زیاد هم عجو ل نبود.

داداش کیو: در واقع، من اصلا هیچ برنامه ای برای تولید و ساخت آلبوم نداشتم در طی سال جاری نداشتم. اگر به من فرصتی داداه میشد، من امیدوار بودم که به عنوان بازیگر در موزیکال ها و دراماهای بیشتری نقش آفرینی میکردم، قبل از اینکه کار خوانندگی خود را شروع کنم . بعد از آن، به طور یک دفعه ای مدیر برنامه های من این آهنگ را با همان عنوان به من پیشنهاد کرد. بعد من آن آهنگ را امتحان کردم و کارهام رو دوباره شروع کردم. من خیلی این آهنگ رو دوست داشتم و با اون موافقت به سرعت موافقت کردم و همه چیز سریع اتفاق افتاد.

بعد از ترک دابل اس 501، شما مسئولیت و بار سنگینی را رو ی دوش خود احساس نمی کنید وقتی که به تنهایی بر روی صحنه می ایستید؟

داداش کیو: من عاقل،بالغ و جا افتاده بزرگ شدم. در گذشته، من اعضا را در کنار خو داشتم تا با کمک همدیگر صحنه را پر کنیم ولی من از همین الان تا آخر، باید خودم به تنهایی همه ی کارها را انجام دهم. من با افرادی که در واقع رقص و حرکات من را تنظیم میکردند بسیار مشور ت کردم . من وقتی در گروه دابل اس بودم، چهره ی با مزه و دوست داشتنی داشتم ولی موافقت شد که این بار چهره ی مردانه تر و پخته تری از من نمایش داده بشه. به همین خاطر هستش که ما به هنگام اجرا و شو کیس، از بند شلوار استفاده کردیم. این کار هم یک چیز و مد جدیده و هم مرا خوشتیپ ، شیک کیکند.

از بین آلبومهای دیگر اعضای دابل اس 501، کدام یک را به طور خیلی خاص دوست دارید؟

داداش کیو: من شخصا آلبوم کیم هیونگ جون را خیلی دوست دارم!!(آقای مارو میگه هاااااااااااااا!! قربونت داداشی) . او اساسا در موسیقی استعداد و حس دارد. و چون من در کل آهنگ هایی رو استایل پاپ داره بیشتر دوست دارم، آلبوم هیونگ جون به اون استایل مورد علاقه من نزدیک تره.

هیو یونگ سنگ که با شما در یک کمپانی ست ، قسمت رپ آهنگ شما را "عشق من" اجرا کرده است. در گروه دابل اس 501، او پیش و سردسته آوازه خوانان بود. دیدن اون وقتی که رپ میخونه، کمی غیر عادی نبود؟

داداش کیو: هیو یونگ سنگ همیشه رپ خوانی رو دوست داشته و داره. ما هروقت به "کارائوک" میرفتیم، من او رو میدیدم که یواشکی و به تنهایی رپ میخوتند و اجرا میکند و فکر میکنم که او در این کار تقریبا خوبه. او حتی میتواند به سرعت بسیار زیادی رپ اجرا کند. به همین دلیل من از او درخواست کردم که مرا در اجرای این رپ همراهی کند.او همیشه نگران بود که ما دوتا به هم میتونیم خوب اجرا کنیم یا نه!!

به هنگام انتشار آلبوم، بیشتر روی چه نکاتی تمرکز و توجه دارید؟

داداش کیو: من در مورد عنوان آهنگ خیلی نگران و مضطرب بودم و باید طوری میبود که با سلیقه مردم جور باشه و به روز باشه. همینطورّ باید یک آهنگ خاص با استایل خاص باشه که در اونور آبها هم مشهور باشه. من اهنگ خودم رو میخواستم، اهنگی که از ته قلبم دوست داشته باشم. من آهنگی رو میخواستم که عالی باشه و تم و استایل مردانه ای داشته باشه و منو به یاد همه بیاره.

با کدام یک از اعضا ، اخیرا در ارتباط بوده اید؟

جونگ مین که فعالیت های خودش رو در تایوان دارد، و من نمیتونستم با او در ارتباط باشم. اگر زمان اجازه بده و من فرصتی داشته باشم، دوست دارم که من هم در تایوان بازی کنم. من به تازگی هیونگ جون رو دیدم و او هم آلبوم مرا شنیده بود. کیم هیون جونگ در حال آماده سازی آلبوم جدیدش هست و از من خواست که پیش او برم و نظرات و پیشنهاداتم رو به او بگم.

آیا شما رو به یاد روزهای با دابل اس نمیندازه؟

داداش کیو: البته که من بهش فکر میکنم، مخصوصا وقتی که گروهای دیگر مثل "سوپر جونیور" رو میبینم که دوباره دارن به فعالیتهای خودشون مثل گذشته در تلویزیون ادامه میدن

برنامه های برای بازگشت دوباره گروه

داداش کیو: اگر فرصتی وجو داشته باشه و اعضا زیاد سرشون شلوغ نباشه، ما دوست داریم که در سال آینده حتی برای یکبار آلبومی رو منتشر کنیم و با همدیگر اجرا داشته باشیم.

آیا از موزیکال و کار خودتون راضی بودید و از اون لذت بردید؟

داداش کیو: من که خیلی لذت بردم ولی همیشه نگرانم که نکنه اشتباهی رو در کارم داشته باشم. من بیشتر وقتها به هنگام شب دعا میکنم.

دابل اس 501 ، همیشه به عنوان "هالیو استار" مشهور بوده. آیا شما قصد دارید که در کشورهای خارجی هم فعالیت و اجرا برای آلبوم جدیدتون داشته باشید؟

داداش کیو: من قرار هستش که اولین "فن میتینگ " را در ماه آینده در ژاپن برگزار کنم. من اولم کارم رو به عنوان خواننده در کره تمام میکنم. البته خیلی دوست دارم که به عنوان بازیگر در کشورهای خارجی فعالتر باشم. من کارهای متفاوتی رو در سال آینده انجام خواهم داد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
شنبه 13 آبان 1391برچسب:جدیدترین مصاحبه ی کیم کیو جونگ, 16:6نویسنده yasamin,homa,mahdie| |


a>